A horror set in a theater rife with the jealousy of young women. A doll holds the key to the terrors that befall a budding actress. Its director is Nakata Hideo, whose many horror films include Don't Look Up and the Ring series.
Sara (Shimazaki Haruka) dreams of becoming a top actress, and gets a chance to appear in a stage production, albeit in a supporting role. She witnesses antagonism between the other actresses, but concentrates on rehearsing. However, one day a crew member dies a bizarre death in the theater. Then the lead actress, Aoi (Takada Riho), suffers a fall and is seriously injured.