This thriller follows the developments of multiple missing persons cases, while delving into profound darkness within the human heart. Seemingly random episodes in the lives of three young girls and a mother turn out to be connected, bringing to light a ghastly past. Script and direction by Miyake Ryuta, whose work in the horror genre includes the TV drama series Scary True Stories. Mayu (Hinami Kyoko), a high school student suffering from a traumatic incident she experienced ten years earlier, discovers a suspicious-looking van with a girl shackled inside on her way home from church. She pursues the case with her father.