In this film commemorating the forty-fifth anniversary of Nikkatsu Roman Porno, Nakata Hideo, the Ring director highly known as a leading figure in Japanese horror, tries his hand at a drama interweaving the innocent love of lesbian women.
Haruka (Asuka Rin) and Tokiko (Yamaguchi Kaori) are a lesbian couple. Though each are burdened by deep hurts from their past, the two live life while easing one another's pains. On one occasion, a man named Satoru (Machii Shoma) enters their exclusive way of life which puts their relationship careening down an unexpected course.