First collaboration between director Nakata Hideo and screenplay writer Takahashi Hiroshi, who went on to ignite the J-horror boom with Ring. Produced as part of the third season in WOWOW's J・Movie・Wars.
Murai (Yanagi Yurei) is directing his first film and discovers an undeveloped reel mixed up with the dailies. A mysterious woman appears in the footage, which apparently comes from a film production that was shut down long ago. From that point, bizarre things start happening on set.