Original live-action film shot in 8K/HDR and co-produced by IMAGICA and ROBOT. Director Ikeda Kazuma has created many visual-media works including live action, CG and anime.
It is a fall day. High school student Shunsuke (Kentaro) notices Risa (Izumi Haru), a beautiful girl he's never seen before, in his classroom. While his classmates start getting ready for the school festival, he seems to be the only person who thinks there is something odd about Risa. Shunsuke gradually gets to know Risa through his hobby of star gazing, but Risa has a secret.