A youth film based on the true story of Sata Masaki, one-half of the comedy duo Bad Boys and former biker gang boss. At the helm is Yamaguchi Yoshitaka, and the screenplay is by 100 Yen Love screenwriter, Adachi Shin who directed 14 That Night.
Sada Masaki (Kentaro) is bullied and called "demekin (bug eyes)" by those around him because of his large, bulging eyes. He pledges to become stronger and harden himself. Spending his each day fighting, Masaki eventually rises to become the leader of the most powerful gang in Fukuoka Prefecture.