Fun-filled film about the real battles between a husband and wife who don't have sex. Helmed by Adachi Shin, who wrote the novel on which the film is based and also directed the TV drama adaptation.
Gota (Kazama Shunsuke) is a floundering screenwriter without an income who lacks both the courage to have an affair and the money to pay for sex. But, asking his wife Chika (MEGUMI), who works full time, for nighttime intimacy has become an impossible feat. Gota struggles to find a way to have sex, trying every trick in the book...