Director Ishikawa Hiroshi, known for making commercials, directs his first film for theatrical release in seven years, following Su-ki-da. Road movie rendered as a drama with a distinctively lighthearted touch, which sensitively portrays the emotions of four women, each with their own troubles.
Long-time friends Jinko (Miyazaki Aoi) and Motoko (Ando Sakura) hear that their college friend Miki (Fukiishi Kazue) has jumped into the ocean. They are joined by Haraki (Kutsuna Shiori), who Jinko happens to meet, and head by car on a journey to see Miki.