Tension-filled suspense film directed by Miki Satoshi of Instant Swamp and Adrift in Tokyo that gives the final word slacker sensibility. Kamenashi Kazuya of KAT-TUN performs 33 rolls on his own. Based on Hoshino Tomoyuki's novel by the same title, winner of the 5th Oe Kenzaburo Award.
Electronics store worker Hitoshi gets involved in "ore-ore" fraud, a phone scam that involves impersonating a relative in distress. Then, a different version of himself appears, with the exact same face, likings, and ideas. He has a fun time with these other "selves," but then they propagate and begin wiping each other out.