A live-action mystery adapted from author Abiko Takemaru's manga by Oikawa Takurou, a dynamic director who also helms television drama series and plays. This chamber piece follows a young man who may or may not have committed murder as he attempts to prove his innocence with the help of a woman he is holding captive.
Ryota (Miura Takahiro) and Akane (Natsuna) cross paths in an apartment where a woman has been murdered by an unknown assailant. When Akane accuses Ryota of being the culprit, he impulsively takes her back to his own apartment and holds her captive. They reluctantly join forces to get to the bottom of the mystery.