Mystery suspense film that adapts a play by the theatrical troupe Spice Garden. After hiding a big sum of money stolen from a bank, the band of thieves rack their brains to restore the memory of a comrade with amnesia. Directed by the filmmaker Oikawa Takuro, who served as playwright and director of the stage version. Tobe (Kaneko Nobuaki), who has no memories beyond the previous week, receives a notice from a mysterious monitoring survey about getting 2 million yen for a day's work. Tobe heads for the designated factory site, thinking this could be the key to reclaim his past.