The manga "From Today, It's My Turn!!" was serialized in the 80s and turned into a TV drama in 2018. Yuichi Fukuda who has directed many manga based movies such as GINTAMA continues from TV series as a director and screenwriter.
Mitsuhashi (Kaku Kento) and Ito (Ito Kentaro) take on delinquent personas at their new high school and spend their time getting back at the thugs who keep hassling them. In their final year of high school, Hokunei High from the neighboring town rents part of Akehisa High, their former bitter rival.