School comedy directed and scripted by Fukuda Yuichi, who has earned overwhelming popularity with Gintama and Forbidden Super Hero.
High school student Saiki Kusuo (Yamazaki Kento) conceals the supernatural abilities endowed to him at birth, including telepathy, psychokinesis and clairvoyance. His sole wish is to spend the annual school festival in peace and quiet, but his questionable classmates drag him into one disaster after another. Can Saiki overcome the worst crisis in history as this supposedly humdrum school festival entangles him in a crisis threatening humanity's very existence?