A beautiful Yokohama harbor worker engages in fierce battle with brawny male opponents. It is an action film directed by Kurosawa Kiyoshi with a student crew of Tokyo University of the Arts at the request of the Hong Kong International Film Festival.
While inspecting a wharf, young urban planning company president Amano (Emoto Tasuku) meets beautiful laborer Takako (Mita Mao) and falls in love at first sight. However, she does not return his affections. One day, Takako steals an ID card from the infuriated Amano and goes on the run.