A drama devised by and starring actor Daichi Yasuo. Set in the famous "picture book town" of Kembuki in Hokkaido, it depicts human kindness and familial bonds. Winner of the Audience Award and Public People Award at the Yubari International Fantastic Film Festival in 2013.
Street performer Ginjiro (Daichi) has not seen his beloved daughter once since parting ways with his wife. One day when visiting a farm owned by a childhood friend, he meets a high school girl named Kusakabe Ayaka (Komatsu Misaki). However, she refuses to open her heart to others.