Drama about the recovery of a workaholic, featuring the Shinminato Hikiyama Festival in Imizu City, Toyama Prefecture with roots in the Edo Period. Director Ishibashi Kan mainly works in TV.
IT company CEO Nakahara (Takenouchi Yutaka) feels unsettled after he gets a call from a close friend who he had a falling out with three years ago, and heads for his friend's home in Shinminato. However, he discovers that his friend has died. Nakahara learns that his friend had been working hard for the Shinminato Hikiyama Festival, which was transferred to another town because of financial difficulties, and fights to bring the festival back.