A live-action adaptation of Saso Akira's manga about an orchestra. Its director is Kobayasi Syoutarou, whose KAASAN MOM'S LIFE won international acclaim. This musical entertainment film features the participation of world-renowned conductor Sado Yutaka and pianist Tsujii Nobuyuki.
Members of a motley orchestra led by young concertmaster Kosaka (Matsuzaka Tori) and wild and mysterious conductor Tendo (Nishida Toshiyuki) reform a prestigious orchestra. At their comeback performance, a "secret" engineered by Tendo is revealed, and miraculous music is played.