Film adaptation of Kurokawa Hiroyuki's Naoki Prize-winning novel. Depicts the travails of a yakuza and construction consultant who get ripped off and go after the conman. Directed by Kobayashi Syoutarou of Family Matters.
Construction consultant Ninomiya (Yokoyama You) meets Nichokai yakuza gang member Kuwahara (Sasaki Kuranosuke) on a job dealing with organized crime at a construction site. One day, Ninomiya serves as a go-between between Kuwahara and producer Koshimizu (Hashizume Isao), who is raising money for a film, but then Koshimizu runs off with their money.