The second half of a horror-suspense duology written and directed by Shiraishi Koji, one of Japan's leading horror filmmakers whose works include The Slit-Mouthed Woman. Pop idols from Tower Records label T-Palette Records bravely engage in brutal murder scenes.
Ichikawa Miho (Sengoku Minami) is having trouble keeping up with classes at a prep school when Tamura Haruka (Sagara Itsuki) offers her a helping hand. When Haruka's friendship is stolen from her by model student Watanabe Yuko (Sato Ayano), Miho becomes obsessed with revenge.