The second spin-off film to originate from a popular tokusatsu (special effects-laden science fiction) television series. It follows the exploits of two fan favorite Makai Priestesses, and reveals the outcome of a battle that took place in the background of the main story centered on series protagonist Saejima Koga.
Jabi (Sato Yasue) and Rekka (Matsuyama Mary) undergo training at a village inhabited by Makai Priests. One day, Agi (Takiuchi Kumi) appears before Jabi and says she has been sent by the Senate to ask for her help. Jabi agrees and heads with Jabi to the northern forests, but...