Director Hirohara Satoru caught the world's attention with Good Morning to the World!!, his Musashino Art University graduation film. Hirohara produced this feature-length theatrical debut with a scholarship from the Pia Film Festival. Poignant and fresh depiction of the maturation of a guy from the pragmatic "enlightenment generation."
Thirty-year-old, unemployed Kenji (Kaku Tomohiro) spends his days listlessly at his parent's home, which is set to be torn down any day now. He relives his childhood when a third grader out for summer vacation nails Kenji with a water balloon, and Kenji fights back.