A relationship drama produced as a fifth-year graduation film for the Tokyo University of the Arts' Graduate School of Film and New Media, whose teaching faculty includes Kurosawa Kiyoshi. Director Hirohara Satoru won the Dragons and Tigers Award for Young Cinema at the 29th Vancouver International Film Festival for his 2009 work Good Morning to the World!. Budding musician Mike (Sato Takahiro) and prospective filmmaker Yu (Ota Junko) live together. However, at some point they begin to drift apart, and cracks slowly start to show in their relationship.