An adaptation of the eponymous novel by Setouchi Jakucho, a bestselling author and Buddhist nun in her nineties. For this adult romance, director Kumakiri Kazuyoshi reteams with Jim O'Rourke after their first cooperation for "Sketches of Kaitan City" and also welcomes back regular collaborators Ujita Takashi and Kondo Ryuto.
Writer Shingo (Kobayashi Kaoru) has a wife and child, but has lived for years with Tomoko (Mitsushima Hikari). However, after she reunites with Ryota (Ayano Go), the man she once eloped with, she enters into another affair with him and becomes aware of the emotions lurking deep inside her.