Film adaptions of two volumes from Honda Yuki's violent comic book. Thrilling depiction of an unemployed youth mired in debt, as he descends into the underworld. Directed by Sato Sakichi, also known for his unique touch as a screenwriter and actor.
Gambling-crazed Kato (Kiriyama Ren) has been ignoring payments to loan sharks, and one day gets dragged before a mysterious man named Asamura (Toyohara Kosuke). Asamura announces that he's hired Kato as debt collateral, and offers to pay him 50,000 yen each time he delivers a red envelop to the designated party.