The sequel to the film adaptation of Honda Yuki's popular comic Tokyo Yamimushi. Unconventional actor, Sato Sakichi, who made his directorial debut with Tokyo Zombie, once again assumes the director's chair.
Yui (Shinozaki Ai), a runaway who is lodging at an internet cafe with companions, works as a paid escort in order to pay living expenses and save up for her dream. She is introduced to a yakuza, Sabata (Yabe Kyosuke), by her colleague and her dealings begin to pick up with his backing, but...