An omnibus film depicting the daily lives of girls who enjoy walking the streets and taking photos as members of their high school's camera club. It is comprised of three parts: Watashi wa Shata Garu (I am a Shutter Girl) by Tezka Macoto, a self-described "visualist" who also happens to be the son of "god of manga" Tezuka Osamu; photographer Kobayashi Motoyuki's directorial debut, Shashin tte Nani? (What's a Photo?); and Yumeji! Omae Mucha Sunna! (Yumeji! Don't Be So Reckless!) from the accomplished Terauchi Kotaro whose works defy easy genre categorization. These three directors each work with upcoming young actresses in the lead roles for this refreshing adaptation of Kiriki Kenichi's manga.