The first part of a new style of interactive movie in which viewers try to solve a mystery together with the characters as they are watching. Its three riddle-laden chapters were directed respectively by Nakamura Yoshihiro, Tsuruta Norio, and Ueda Taiki.
Madam Marmalade (Kawaguchi Haruna), the only woman in the woman who can solve any mystery, is hired by Yoshie (Iguchi Kyoko), the widow of a master filmmaker named Todo Shunnosuke (Wakamatsu Takeshi), to uncover the secret hidden within three short films.