The latter part of a new style of interactive movie in which viewers try to solve a mystery together with the characters as they are watching. The mystery hidden within the chapters of the first film that viewers were challenged to solve is revealed by protagonist Madam Marmalade (Kawaguchi Haruna).
Master filmmaker Todo Shunnosuke (Wakamatsu Takeshi) uttered a mysterious phrase before he died. Madam Marmalade (Kawaguchi Haruna), who is hired by Todo's widow Yoshie (Iguchi Kyoko), searches for the key to unlock the riddles within three short films: "Tsumuji-Kaze" (Whirlwind), "Kagami" (Mirror), and "Yamawarowa".