Live action film adaption of Ikuemi Ryo's omnibus romance comic. A man and woman paralyzed by the deaths of people close to them comfort each other as their mutual attraction grows. Directed by Shinjo Takehiko, master of coming-of-age romances.
Film distribution company employee Kanna (Nagasawa Masami) has avoided love since the summer of her first year in high school, when her childhood friend died. She grows close to Roku (Okada Masaki), who works at a publishing company. Roku seems to be without any worries, but in fact, he is haunted by his classmate's death in an accident, which he survived.