Story themed on the "werewolf game," a traditional game in Europe and recent fad in Japan. Directed by Kumasaka Izuru, who became the first Japanese director to win the Best First Feature Award at the 58th Berlin International Film Festival 2008 with his film Asyl - Park and Love Hotel.
High school junior Nishina Airi (Sakuraba Nanami) gets kidnapped on her way home from school and finds herself in a dark room. There, Airi and 9 other high school guys and girls are forced to play real life game in which they have to execute and kill each other.