The second feature from director Kumasaka Izuru, whose Asyl won the 2008 Berlin Film Festival's Best First Feature Award. Using a cast of children with no prior acting experience, it creates a natural and vibrant depiction of friendship between girls. Winner of the 6th Cinema Digital Seoul Film Festival's Red Chameleon grand prize and Blue Chameleon international critics' prize.
Guinean-Japanese girl Lilou (Lilou Diabate) and her friend Kokoro (Nakandakari Saera) lose the ability to dream. Lilou embarks on a quest to help Kokoro dream again.