Short film in the four-part mystery omnibus Tokyo Thrilling. Depicts the terror of a university student with an active love life who finds herself targeted by a prowler. Directed by Kumasaka Izuru, who won the Best First Feature award at the 58th Berlin International Film Festival for Asyl.
College student Nanami (Sagara Itsuki) is involved in relationships with her lover Shigeru (Ikunosuke) and also Ayumi (Tanaka Hiroko), a mother with a young child. One night the police visit Nanami at home with news that a prowler is on the loose in the neighborhood.