Drama depicting the struggle and rebirth of an elementary school teacher faced with a hopeless event. Director Kumasaka Izuru, who was in the limelight at the 58th Berlin International Film Festival, wrote both the original story and screenplay.
One night, temporary elementary school teacher Kiritani Hitoshi (Inaba Yu) is attacked by a masked thug on his way home. Three months later, a mysterious young man named KAI (Endo Kenshin) appears before Hitoshi, who is suffering from severe trauma while trying to maintain his composure in his married life and work. KAI gouges out Hitoshi's emotional wounds without mercy and provokes him to express them through rap.