Romance dealing with date rape that marks the commercial debut of director Kanai Junichi. Beautiful imagery captures the emotional pain of a girl struggling with conflicting emotions, and a boy who ends up hurting her physically and emotionally. Selected for the competition program at the 18th Busan International Film Festival.
Ryutaro (Yagira Yuya) moves to the suburbs upon his father's death, and meets high schooler Hatsumi (Yoshikura Aoi). The two are strongly attracted to each other, but Ryutaro can't control his raging emotions and assaults Hatsumi.