A romantic drama set in Wakayama City depicting the growing closeness between a male beautician and a blind young girl. Director Kanai Junichi, who gained prominence with Again, shot the entire film on location in Wakayama City.
Naoto (Yoshizawa Hisashi) runs a beauty salon in Wakayama City. He meets Saki (Masuda Riko) who used to attend the calligraphy classes of his deceased wife, Kyoko (Hirosawa So). Not since that fateful incident 10 years ago has he met with Saki, now completely blind, but Naoto understands the emotions she bears.