Popular actor Muro Tsuyoshi stars in the lead role of a film for the first time in this drama. The story depicts a father's painfully desperate scramble to save his beloved daughter.
Kazuo (Muro) lives with his middle school daughter Hikari (Nakada Noa). Since his wife Etsuko (Nao) passed away eight years ago, Kazuo has been working a part-time job at a gasoline station, raising Hikari while also serving as the pastor at a small church. One day, Hikari suddenly collapses. She is diagnosed with leukemia, and Kazuo's doctor reveals a shocking truth.