Director Yoshida Keisuke of Himeanole and Blank directs an original screenplay for this unique love story filled with true feelings and preconceived notions.
Tamogami (Muro Tsuyoshi), who works for an event company, meets YouTuber Yuri-chan (Kishii Yukino) at a blind date party and decides to help her YouTube channel, whose subscriber numbers are low. The two became good partners despite the lack of results, but one day a video collaboration with a popular YouTuber, whom they met through a colleague of Tamogami's, creates a huge buzz.