Suspense film with an original script that teams up HIME-ANOLE director Yoshida Keisuke with Star Sands, creators of The Journalist and other films that offer an incisive view of contemporary society.
A junior high school girl suddenly dies. She got into an accident, apparently after a supermarket manager caught her trying to shoplift. The girl's father wants to prove her innocence and doggedly goes after the manager, but then he turns into a terrifying monster and chases down everyone involved.