Drama about the love-hate relationship between two pairs of siblings penned by Himeanole director Yoshida Keisuke.
Kazunari (Kubota Masataka) is the half-assed younger brother who appears to be thoughtful and diligent, and his older brother Takuji (Arai Hirofumi) is a violent troublemaker. Takuji finished his prison sentence for robbery and has made himself comfortable at Kazunari's apartment. Meanwhile, Yuria (Enoue Keiko) is competent at work but unattractive, whereas her little sister Mako (Kakei Miwako) is pretty but dumb. Yuria has fallen in love with Kazunari, a salesman for one of her clients, but one day Kazunari and Mako start going out.