Official selection for the 18th Busan International Film Festival. Feature-length adaptation of image visuals from Music ON! TV, the music channel. The Drudgery Train director Yamashita Nobuhiro humorously depicts the baby steps of a protagonist lazing around at her father's home through the four seasons.
Tamako (Maeda Atsuko) graduates from college and returns to the sports clothing shop run by her father Zenji (Kan Suon), and spends her days listlessly, not even looking for a job. One day, there's talk of Zenji going on a blind date, and Tamako flies into a tizzy. Will Tamako be able to take a step forward in her life?