Wartime drama based on TV writer Hyakuta Naoki's debut novel. Delves into the tragedy of a Kamikaze pilot who died during World War II, as seen through the eyes of his presentday grandson. Directed by Yamazaki Takashi of ALWAYS -Sunset on Third Street-. Masterfully uses VFX to depict graphic aerial combat.
Kentaro (Miura Haruma), who is preparing for yet another shot at the bar exam, knows that his grandfather was a Kamikaze pilot named Miyabe Kyuzo (Okada Junichi). Kentaro profiles Kyuzo, a brilliant pilot who clung desperately to life and was called a coward.