A suspense drama adapted from a music video for a song by Maeda Atsuko. Its director is Kurosawa Kiyoshi, who is held in high regard internationally for his works such as Cure and Tokyo Sonata. Winner of awards for Best Director and Best Technical Contribution at the 2013 International Rome Film Festival.
Akiko (Maeda) arrives in the far eastern city of Vladivostok in search of a man called Matsunaga (Suzuki Ryohei). She is eventually reunited with him, but he soon disappears, leaving her with only his mysterious words...