Somber coming-of-age road movie that questions what talent is all about. Madness beckons as a young man floundering between ideals and reality heads off on a meandering journey. Twenty-seven-year-old Oki Moe makes her feature-length directorial debut.
Yusuke (Sakurai Takuya) has abandoned his dream of becoming a rock musician, and decides to give up music all together. He gets rid of his guitar, and goes to work at a convenience store. Then, a former band mate shows up, and Yusuke is confronted with his bitter past. The line separating truth from fiction gradually blurs.