A love stor y based on the novel of the same title by Akutagawa Prize-winning author Kawakami Hiromi, who also enjoys considerable popularity abroad. Director Iguchi Nami, who returns with her first film in five years since Sex is No Laughing Matter, depicts the course of romantic relations between the protagonist and seven women.
Nishino Yukihiko (Takenouchi Yutaka) is perfect on the inside and outside, and is irresistible to women. He is never without charming female company. He satisfies their desires and leads the life of an aesthete, but even so...