Live action sci-fi comedy featuring special effects with plenty of sexy elements sprinkled in throughout. An ex-geisha widowed ace pilot in the earth's self-defense force goes to battle with a mysterious alien. Directed by comedy genius Kawasaki Minoru.
The nuclear waste-eating monster Bemlas emerges from a huge meteor that has fallen to earth. Dan (Dan Mitsu), whose beloved husband was killed by Bemlas right after their marriage registration, joins the earth's self-defense force to exact revenge. She eventually faces off with Belmas, but for some reason experiences a strange ecstasy once she attacks it.