The first entry in the ongoing "To the light" project, in which DUBHOUSE:Experience in Material No.52 director Shichiri Kei directs his imagination and thoughts toward images. A short work shot on Fuji Single-8 film, an eight-millimeter format that is no longer produced.
An escalator in a bustling urban commercial complex transforms into a flat hell, and those who are condemned to death regress into nostalgia. The border between life and death is nullified and love and hate become inverted in this industrial punk requiem.