A supernatural black comedy cleverly mixing ancient Japanese lore with contemporary visual sensibilities, from A Letter to Momo's studio Production I.G. Participating project in the Agency for Cultural Affair's Anime Mirai program.
When antique bookseller Suzuri (voice: Tsuchida Hiroshi) and his landlord's granddaughter Mizuki (voice: Shimoda Mami) open an ancient book about giant arachnid monsters, they unleash a scared, eight-legged baby spider girl. And she's the cutest thing in the world... or not?