Live action romance based on Watanabe Ayu's school comic. Lushly depicts the relationship between a boy and girl in high school who suddenly find themselves living together. Directed by Kawamura Taisuke, whose live action adaptations of comics include AKKO-CHAN: The Movie.
Aoi (Goriki Ayame), whose parents are working abroad, develops an aversion to Shusei (Yamazaki Kento), the guy who has rejected her friend. However, she realizes that he lives in the same apartment building. A trifling matter leads to them living together.