Fantastical coming-of-age drama inspired by the GReeeeN hit song 'Aiuta.' Stars the young actor Yokohama Ryusei who played the GReeeeN member Navi in the movie Kiseki: Sobito of That Day.
Toru (Yokohama) grows up with a humdrum existence, but one day he is told that his days are numbered. Amidst his despair, Toru randomly encounters a poem that gives him the courage to live, and he has a fateful meeting with the poem's author, Nagi (Kiyohara Kaya). However, Nagi harbors a secret that no one knows about.