A live-action adaptation of the identically titled manga by Mikimoto Rin who is known for "Close Range Love / A Short Distance Relationship" among others. It stars Nakagawa Taishi and Iitoyo Marie who are also joined by a cast of fresh, young faces.
Ninon (Iitoyo) has fallen for Kira (Nakagawa), a popular classmate who is the most sought-after boy among the girls in the school. She is not very skilled in human interaction, but when she finds out Kira's big secret, they suddenly become much closer. The romance between Kira, who harbors a secret, and Ninon, who is striving to make him smile, will take an unexpected turn.